Biuletyn Informacji Publicznej
Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji
Sp. z o.o. w Wyszkowie

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: pwikwyszkow.pl

Treść strony

Załatwianie spraw

Formularze związane z załatwianiem spraw w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Wyszkowie dostępne są na stronie www.pwikwyszkow.pl po rozwinięciu zakładki Dział Klienta

 

PWiK Sp. z o.o. w Wyszkowie

ul. Komunalna 1

07-200 Wyszków

czynne: poniedziałek-piątek: 7.00 - 15.00 

  • zawieranie umów na dostawę wody tel. 29 742 38 27 wew. 19,20
  • rozliczenia, regulacja zadłużenia tel. 29 742 38 27 wew. 19,20
  • sprawy dotyczące przyłączy tel. 29 742 38 27 wew. 22
  • sprawy dotyczące wodomierzy tel. 29 742 38 27 wew. 19,20
  • udzielanie informacji:

Pogotowie Wodociągowo-Kanalizacyjne czynne całą dobę:

  • z telefonów stacjonarnych: 994
  • z telefonów komórkowych i stacjonarnych: +48 29 742 42 31, +48 502 240 713

Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne przyjmuje interwencje w sprawach:

  • awarii sieci wodociągowej,
  • wystąpienia braków wody,
  • wystąpienia brudnej wody,
  • awarii sieci kanalizacyjnej,
  • zapchań przyłączy kanalizacyjnych.

Klienci chcący się dowiedzieć o stanie załatwiania swojej sprawy mogą to uczynić dzwoniąc pod nr telefonu: +48 29 742 38 27 lub kontaktując się poprzez pocztę elektrofoniczną na adres e-mail: bip@bip.pwikwyszkow.pl.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marta Tolak
    data wytworzenia: 2021-03-10
  • opublikował: Marta Tolak
    data publikacji: 2021-03-10 09:06
  • zmodyfikował: Marta Tolak
    ostatnia modyfikacja: 2021-03-10 09:08

Opis strony

Redaguje: Marta Tolak, Dział Inwestycji. PWiK Wyszków, tel. 297423827

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 8068
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2021-03-10 09:08:55