Odnośniki
Przejdź do: pwikwyszkow.pl
Treść strony
Załatwianie spraw
Formularze związane z załatwianiem spraw w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Wyszkowie dostępne są na stronie www.pwikwyszkow.pl po rozwinięciu zakładki Dział Klienta
PWiK Sp. z o.o. w Wyszkowie
ul. Komunalna 1
07-200 Wyszków
czynne: poniedziałek-piątek: 7.00 - 15.00
- zawieranie umów na dostawę wody tel. 29 742 38 27 wew. 19,20
- rozliczenia, regulacja zadłużenia tel. 29 742 38 27 wew. 19,20
- sprawy dotyczące przyłączy tel. 29 742 38 27 wew. 22
- sprawy dotyczące wodomierzy tel. 29 742 38 27 wew. 19,20
- udzielanie informacji:
- telefonicznie - numery j/w lub
- e-mail: bip@bip.pwikwyszkow.pl
Pogotowie Wodociągowo-Kanalizacyjne czynne całą dobę:
- z telefonów stacjonarnych: 994
- z telefonów komórkowych i stacjonarnych: +48 29 742 42 31, +48 502 240 713
Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne przyjmuje interwencje w sprawach:
- awarii sieci wodociągowej,
- wystąpienia braków wody,
- wystąpienia brudnej wody,
- awarii sieci kanalizacyjnej,
- zapchań przyłączy kanalizacyjnych.
Klienci chcący się dowiedzieć o stanie załatwiania swojej sprawy mogą to uczynić dzwoniąc pod nr telefonu: +48 29 742 38 27 lub kontaktując się poprzez pocztę elektrofoniczną na adres e-mail: bip@bip.pwikwyszkow.pl.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marta Tolakdata wytworzenia: 2021-03-10
- opublikował: Marta Tolakdata publikacji: 2021-03-10 09:06
- zmodyfikował: Marta Tolakostatnia modyfikacja: 2021-03-10 09:08
Opis strony
Redaguje: Marta Tolak, Dział Inwestycji. PWiK Wyszków, tel. 297423827
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony: 15560
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2021-03-10 09:08:55